Karantugce Bebeğim 50 günlük ilk hafta çok güzel emzik tuttu ama sonra ne denediysem damaklı damaksız kauçuk tükürüyor öğürüyor gazlı olduğu içinde sürekli emmek istiyor daha çok gaz yapıyor emziğe alıştırmanın bir yolu var mı
Deletedmom_61 Karantugce biçimde ilk zamanlarda çok güzel aliyordu 3 buçuk aylık ne denediysem almıyor öğürüyor hatta kusuyor
FZC Karantugce emzik kullanmak istemiyorsa vermeyin bir de bunun bıraktırması var görümcem 1 ay uğraşmış bıraktırmak için
Dimitrina_kovaceva Karantugce emziği ağzına koyduğunda emziğin arkasın ritmik şekilde parmağınla tık tık tık yap canım belki işe yarar
Karantugce LinaTuba nasıl alıştı peki benimki öğürüyor uğraşıyorum akmıyor bu sefer sürekli emmek istiyor
LinaTuba Karantugce Philips avent aldım 3 ayrı emzik denedim emzik değiştirin anne göğsü uyumlu emzikler var damak emziği genelde tutmuyorlar o attı ağzından ben verdim o attı ben verdim çok uğraştım çok ama iyi oldu en azından artık saatlerce sallamıyorum
Karantugce LinaTuba avent chicco wee baby kauçuk hepsini denedim ama yok bende attıkça veriyorum inşallah alışır