defneninannesiii2 Ben biliyorum bizzat yapmıştım çok sene oldu ama ilk olarak maden suyunda güzelce ovmuştum yumurta sarısı sonra una batırıp kızartmiştim
defneninannesiii2 B612 yaptıktan sonra mı? ben lisede yapmıştım aşçılık okudum ben yemedim arkadaşlarım yedi ama çok güzel demişlerdi tavuğa benziyormuş tadı