Mersinli3306 Güzel anneler bugun 2 aylık aşımızı olduk ateş yapar dedı ebe hanım ates düşürücü ver dedı verdım ..geldıgınden berı emip emip uyuyo böyle yapmazdı bu aşılar uyku hali yaparmı ? Ebe yapmaz dedi internette uyku yapar yazıyo ??
Bskn0102 Mersinli3306 benim bebegimde 2inci ay asasinda hep uyumusdu bi acikinca uyaniyodu endise edmeyin 4uncu ay asisindada huzursuzluk olup uyumamisdi oldugu asiya gore degisiyo hali
DennizsMommy Mersinli3306 yapar canım yapmazmı bizimki ateş yapmadı gün boyu uyudu maşallah 😁 takma kafana.
Lal9 Mersinli3306 benim kıpır kıpır olan oğlum aşının yapıldığı gece gözünü bile zor açtı. Uyudu ya da halsiz halsiz bakındı. Korkmayın normal yarına birseyi kalmaz.