Buse_efe o mamada mı ya 🤔 bekletip geri vermişler deniyor. Bemde aman veriyorum 5 aydır ama yaptıgım mamayı içmezsem döküyorum bekletip vermiyorum asla 🙄 birde kutu açılınca genelde 3 hafta kullanılmalı mamalar uzun süre acık olan mamayı vermiş olabilirler mi haberi tam takip edemedim de