Mirayberra Arkadaşlar 2 aylık bebeğim memede uyuyor beşiğe bıraktığım anda uyanıyor . Beşikte de sallayarak uykuya çok zor geçiyor. Bu durumda olan annelerimiz nasıl çözüm yolu buldu, tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
Egeberk Mirayberra ay bulan varsa banada söylesin 5 aylıkken atakti ,huysuzluktu derken bebeğim resmen 5. Ayda memede uyumaya alisti çıkarıp emzik veriyorum yok uyanıyor onun tam derin uykusunu bekleyen kadar bende uyuya kalıyorum ama bu sadece geceleri için geçerli gün içinde ayağımda salliyorum
tubiiik_ Mirayberra benimki memede uyudugunda cikartip emzik veriyorum pışpış yaparak besige koyuryom yari uyanik duruyo sonra uykuya daliyo
Muhammed123 Mirayberra benimde aynı uzatıp hemen youtube den elektrikli süpürge sesi açıyorum hemen dalıyor