Mayasu selam kızlar, bebegim 9 aylik olmak uzere uyku duzenimiz cok karisti. galiba 3 den 2 ge dusmek istiyor ama sabah 5-6 arasi kalktigi icin ve bir uykusunu kisa uyudugu icin 2 uykuya dayanamiyor. sizler nasil bir yol izlediniz?
Zeyyy Mayasu benim kız kendisi geçti zaten 3.uyku akşam üzeri 20dk falan oluyodu sabah da hep 6da kalkiyo😬 hala akşam üzeri huysuz ama artık alıştı 12 aylık oldu zaten hep az uyuyan bi bebekti
Gamzetrl Mayasu 9. Aydan itibaren kendisi oluşturdu düzenini önceden öğle uykusunu 1 saat anca uyurdu, 2 ye düştüğünden beri öğlen 2 saat aksamustuye doğru 1 saat uyuyor. Sizin bebeginizde oluşturur düzenini
Fulyag Mayasu kızım 8,5 aylık kendi kendine geçti 2 uykuya ama geçiş sürecinde uyku düzensizliği yaşadık birkaç gün sonra kendi kendine düzenini kurdu sabah 10 gibi ilk uyku öğleden sonra 3 gibi de 2. Uykusuna geçiyor
Mayasu Zeyyy hadi insallah benimki de kendi gecer 😍 sabahin korunde ayaktayiz belki 2 uykuda duzelir :)
Gamzetrl Mayasu Ama gece uyumuyo😊 büyük insan gibi 12 de anca. Gündüz uykularını az tutuyorum yine aynı bende bunu çözemiyorum
Mayasu Gamzetrl benim aksam 9 da pilim bitmis oluyor bebekler nasil dayaniyor bu kadar anlamis degilim 🙊🙊
Mayasu Fulyag ne guzelmis masallah bizimkinin 3 uykusundan 2 si de yarimsar saate dustu anlamiyorum neler oluyor insallah biran omce biz de yeni duzene geceriz
Canada10 Fulyag şöyle söyleyeyim hani bir 2. El satış platformu var ya oraya yaz muadilini satan yerli üreticiler var 1 refil 16₺(300adet)☺️ ben en son 1500 adetli 4 refili 60₺ almıştım 🙊