beyazkelebegim İnternetten dolaşırken bi yerde hergün vermeyiniz kabızlık ve demir eksikliği yapar diyo. Başka bi kaynakta ise hergün tavsiye ediliyor. Sizler ne sıklıkta veriyosunuz sevgili anneler ?
Egeberk beyazkelebegim 3 gün kuralı geçti şimdi tadımlardayim mesela beğenmiyorsa o zaman son çare yoğurtla karıştırıp veriyorum yiyiyo sıpa yoogurdu sevdi
JackDaniels beyazkelebegim Özellikle dikkat etmiyorum ama günaşırı bazende her gün yiyor. Sade yemediği için içine muz, çilek, elma evde ne meyve varsa meyveli yoğurt şeklinde veriyorum. 🙏🏻
Deletedmom636262 beyazkelebegim Öğlen ve akşam veriyorum mutlaka çok seviyor hiç kabızda olmadı ayrıca Demir eksikliği yoğurttan olmaz
Findikzadem beyazkelebegim benimki yogurdu hiç sevmiyor o yüzden yoğurt çorbası yapıp öyle veriyorm ama doktorumz haftda en az 3 4 defa ver dedi
Balkizlarim beyazkelebegim Bişey olacağını düşünmüyorum canım kemik yapısı güçlenir teşekkür ediyorum ✨🌹
Rez beyazkelebegim ek gıda tadımına başladığımızda çok sevdi ama şimdilerde(6ay)yemiyor az bi pekmez ile veriyorum 2 günde bir
NurY beyazkelebegim ya bişey diyimi bebeklerimiz için en iyisi olsun diye çok uğraşıp çok araştırıyoruz ve o kadar çok çelişen bilgi var ki bazen kafam çok karisiyor her doktor ayrı bilgiyi savunuyor
Archmomm beyazkelebegim hergün 1 kavanoz yiyor . Doktorumuz böyle yönlendirdi . 6. Aydan beri böyle . Hatta geçen ay 9. Ayda yani kan tahlili yapıldı demir eksikliği yok . Ayrıca hiç kabız olmadık 🙏🏻
AytenMina beyazkelebegim her gün veriyorum çok seviyor kızım. Hatta dün aksam manda yogurdu mayaladım bugun ondan verdim