AliMiranannesi merhaba benim kızım 34+4 te dogdu . Ben çok destekledim oturması için 4. Ayda kucagımda kısa süreli oturtmalara basladım , 6. Ayda tripot yaparak oturması için destekledim ayrıca mama sandalyesine oturttum ve oyun oynarken emzirme yastıgından destek almasını sagladım . 7. Aydan sonrada desteksiz oturdu . Yani bir sorun oldugundan değilde siz yeterince desteklememiş olabilir misiniz acaba . Zamanında dogum yapan bir arkadasım var çocugu 7 aylık olmak üzere tam anlamı ile oturtmak için desteklemediğinden dolayı hiç bir eğilimi yok . Yani hemen sorun düşünmeyin siz kendiniz ona yardım edip öğretin. Ama içiniz rahatlasın diye doktorunuza ay kontrolünde yine sorun tabi ❤️