ilkgozagrimmmm Deletedmom484545 merhaba asgari ücret çalışıyor eşim ocak 1, Şubat 4 gün rapor kesintisi maaştan ne kadar olur? Bilgi verirseniz çok sevinirim. Birde sgk daha mı az yatırıyor rapor parasını kesinti daha mı çok oluyor ?
ilkgozagrimmmm Deletedmom484545 Evet canım şimdi baktım ayakta diye geçiyor raporda. Çok teşekkür ederim 🌺