Merhaba güzel anneler. Sünnet için 1-3 ay uygundur dedi doktor yada nerede okusam heryerde aynı herkes memnun kalmış kalmayan yok. Bende 7 şubatta sünnet yaptırdım yani tam 80 günlükken. Bugün 96 günlük bebeğim. Özel klinik ve ün yapmış bir doktorda. Neyse sünnet öncesi korktugundan çok ağladı sünnet aşamasında falan sonra eve geldik bişeyi yok süreç iyi geçti. Merhem vs herşey birebir uyguladık neyse pipisi sağ kısmında bir şişlik vardı sola doğru yamuk duruyor bu nedenle pipi. Hoca ilk başlarda ödem dedi oraya toplanmış geçer dedi. 1 hafta sonra tekrar resim attım. Ödem alta doğru inmiş geçer vs dedi. Bugün yine video Attım pipinin bir tarafında şişlik gibi bişi var yine geçmedi halen. Doktor bu kez dedi ki; dokudaki sertlik o net bir tarih veremiyoruz ayları bulur belki iyileşmesi demez mi.. halen 16.gün daşşağında morluklar var… sizdeki süreç nasıldı? Böyle ödem ve şişlik mevcut muydu ne kadar süre içinde kayboldu geçti tecrübelerinizi aktarır mısınız.. çoçuk konuşana derdini anlata kadar pipisi ödemden kaynaklı bir tarafa yatık gibi duruyor.
NOT : BİR ANNE NASIL OLURDA DİĞER BİR ANNENİN KURDUĞU KELİME VE CÜMLELER İLE DALGA GEÇEBİLİR. POSTUMUN ALTINDA BÖYLE BİRİLERİ OLURSA LÜTFEN BİLDİRİN YÖNETİCİYE