kubra76 ben de ilk doğduğunda yaşamıştım damlalar açmadı serum şeklinde olan fizyolojikten kullandım şırıngayla 1 cc her delige verip aspiratörle çektim hem kolay açılıyor hem de saf su ve iyot, damlalardakiler sterilize edilmiş su saf değil bazen aşırı tıkanmalarda hemen çözüm olmuyor :/ tavsiye ederim ☺️ gecmis olsun 🌸