Hanımlar merhabalar kızım 5 aylık 3 aylıkken olduğu aşı izi kabarmıştı zaten dokunmuyordum hiç kabarıp kabuk bağlamıştı bugün kızımı taşırken birden ağladı ve baktım ki kabarık patlamış irin akmış böle iki kürdanın gireceği kadar bi delik var yarın aile hekimine sorcam ama aranızda başına gelen oldu mu ben korktum biraz oğlumda böle bişi olmamıştı hafif kabarık olup geçmişti