Ursmrz78 çünkü hayvansal süt sade olarak verildiği zaman(inek sutu,keçi sutu vs.)bebeğinizin bağırsaklarında villus denilen tüyler vardır bunların arası açıldığı zaman mikroorganizmalar daha çabuk vücuda girmeye başlar erkeklerde prostat kadınlarda yumurta kanserine yakalamaya sebep tip2 diyabet hayvansal süt tüketenlerde çok daha fazla gelişir ve tankı kanser riski aslında öyle zararlı ki hani diyorlar ya süt içen bebek buyur diye büyüyen tek şey kanser diyabet ottiumun hastalıklar.sutun içinde kalsiyum vardır ama bu kemiği guzlendirmez aksine kemik kırıklıklarını arttırır disleri çürütür.kalp krizinden ölme riskini kadınlarda %15 arttırır.yani sadece çocuğunuza değil sizde içmeyin pastaya keke pogacaya da koymayın fermente halini yiyin bebeginize de fermente halini verin yani yoğurt peynir kefir