Merhaba 6. Ayın basında tadimlara başladık. Yogurt, avokado, patates, balkabagi, havuç, muz şeklinde gittim, sebzeleri çıkarıyor bugun çorba yaptım yine cok az yedi ben de armut deneyeyim dedim. Cam rendele rendeledim ama yemedi öğürdü kustu. Çok çok az vermiştim halbuki daha yarım çay kasigindan azdı. Sonra da istemedi. Cam rende icin erken mi su an blendir mi kullanmalıyım? Biraz pütürlü kalıyor çünkü.
bi de diyelim ki benimki gibi bugun yemedi her verdigimi. Yedigi bir besini veriyor musunuz? Bugun hepi topu beş çay kaşığı kadar sebze çorbası yedi. Yogurt versem yiyebilir belki ama zaten iki şey verdim diye vermiyorum. Doğru mu yapıyorum?