EtiPetito oba restoran var, lacivert var bunlar süsleme de yapıyor, anjeliqu ydu galiba Ortaköy de , zuma Ortaköy de ve 360 istanbul taksim de, fiko Ocakbaşı var. Genelde yemekleri de tatlıları da çok güzel. Manzaraları çok güzel. Önceden rezervasyon la alıyor çoğu. Bütçeyi aşmazsa bakın