yln33 Nagihandefne göbeği dışa doğru mu cıktı. eğer öyleyse bizede dr göbek fıtığı dedi ve en geç 1 yaşına kadar geçer dedi şuan kızım 3bucuk aylık eskisine göre baya geçti şükür
Gzdymn Oğlum kolikti ağlamaktan ve ıkınmaktan dısarıya doğru cıkmıstı 4-5 aylıklıkken ağlamaları kesilince göbeğide normale döndü. Hiç bişey yapmadık kendiliğinden düzeldi.Suan 11 aylık olmak üzere gayet normal.