Ebrudrgt Arkadaşlar 43. Gun bugun sezeryan doğum yapalı. Bugun daha Yeni bitti kanamam. Acaba adet ne zman olunuyor doğum kanaması bittikten ne kadar zaman sonra siz oldunz🙄??
Senyenisingaliba Ebrudrgt benim kirkim çıktıktan hemen sonraki gün adet oldum ama bazen hemen olmuyormuş ben yasamadim
Ozlemege Kereminannesiii benim de oğlum 4 aylık oldu halen adet olmadım endişeleniyordum doktora da gidemedim bebekten dolayı
Ebrudrgt anne34_ seninde baya gecmis canm. Emzirmekle alakası var mı ya 🙄bende emziriyorumda ondan geç olma şeyi olabiliyormuymuş
Ebrudrgt Senyenisingaliba oncesinde bitmişti herhalde siizn kanamanız. Benm 40ımdan sonra bti kanamam simdi adeti bekliyorm skıldım orkid kullanmaktan hemen olmasam bari 🤦♀️🤦♀️
Ebrudrgt manicurist hımm baya geçmiş. Ama insan kanamadan bunalıyor orkid takmaktn. Zaman geçmeside güzel bisey 😁
Nefeess Ebrudrgt 30 lu günlerinde başında kesildi kanamam 3. Ayı doldurduk hala tık yok bende merak ediyorum olunca çok mu olacağını çok ağrım olacak mı beni nerede ne şekilde yakalayacak kalan göbeğim ve kilom bu sayede gider mi kafamda deli sorular 🤭
Ebrudrgt Nefeess hahaha dimi ya nemzma olcagıds mechul cok gelırse ya dısarda olursak o ara flan 😁 benımde agrılı olurdu adet zamanım 7 gun surerrdı Cokta gelordı yıne oyle devammo dıye benmde kafada sorular var canm 😁
Miskokulu2 Tam 4.ayda adet olmuştum emziriyorum bu arada ama ondan sonra çok düzensiz oluyorum 5 gün sonra 10 gün sonra falan
Ebrudrgt Eymeneylul0 sizinde olmuş baya ya. Ama daha iyi bence azck rahat olalım ya. Kan kan nereye kadar 😞
limonkolonyasi Ebrudrgt kişiden kişiye değişir 40 indan sonra olanda var 1 sene sonra olan da ben 5 ay sonra olmuştum mesela