merveaydemirr Merhaba hanımlar kendiniz vitamin takviye edici biseyler kullanıyor musunuz bu ara fazla yorgun hissediyorum enerjimi toparlayamiyorum eger kullandığınız yiyecek bile olsa varsa bir öneriniz alırım ❤️
kuzey-21 merveaydemirr bende bekleyeyim burda 1 yaşına geldi halâ emziriyorum ama ben gittikçe çöp gibi kaldım. Üzerim de bi yorgunluk bile var. Elim yüzüm zayıflıktan çökecek az kaldı 😥
Noluyoyaa merveaydemirr emziren anneler için vitamin var onu kullanıyorum düzenli olarak yakşlaşık 2 haftadır kullanıyorum daha iyiyim normalde emzirmek tansiyonumu düşürüyordu benim çok kötü oluyordum
aselinannesiiiiiiii merveaydemirr 2 ay olacak bende emziriyorum sms hiç enerji düşüklüğü yaşamadım vitamin falan da kullanmıyorum öyle ekstra yediğime dikkat ediyorum sadece bazen emerken kan şekerim düşüyor ona da yanımda her zaman çikolata bulundururum onu dışında bir şey yapmıyorum bünye meselesi sanırım 🤷🏻♀️
DennizsMommy merveaydemirr natüral suprem womans kullanıyorum hergün iyi geliyor gayet enerjiğim. enerjisi genel anlamda düşük bir insanım pek birşey yiyemiyorum iyi geliyor. Bu Kadar az yemek yemeye sanırım süt oluşumumada etki ediyor yoksa hiç sütüm olmazdı şuan hiç değilse günde sadece birkez 60 ml mama vererek günü kapatabiliyoruz.
kuzey-21 merveaydemirr çok sık mı emiyor. Benm ki memeden ayrılmıyor doğdu doğalı böyle. Sürekli emziriyorum. Ve ben eridim
merveaydemirr Noluyoyaa ben yetişemiyorum hic biseye artık gunduz uykulari kısa is yaparken oyaliyim diyorum oda yok esim aksam geliyor o tutuyor o anda binbir hızla yemek yapiyorum ederken tukeniyorum resmen
merveaydemirr kuzey-21 sürekli göğüste olmak istiyor anneme birakip disari çıkarken mama verelim diyoruz almiyor alsa da zorla sonra hepsini kusuyor sadece meme istiyor
kuzey-21 merveaydemirr Allah yardımcımız olsun. Benmkide yemeğini yese bile meme diyor başka birşey demiyor 😂
Pdselin Düzenli olarak C vitamini ve multivitamin(ginseng içerikli) kullanıyorum. Özellikle yataktan kendimi spatula ile kazıdığım zamanlarda hemen beni ayağa kaldırıyor.
merveaydemirr kuzey-21 yapcak bisey yok mecbur enerjimizi yukseltcek seyler bulcaz kuzularimiz iyi olsun da 😂
Pdselin merveaydemirr efervit vitamin C, multivitamin mineral+ginseng(sunlife) , sambuday plus. Özellikle hasta olma hissi duyduğumda hepsini karıştırıp içiyorum. Koca kışı eşimde bende hastalıksız geçirdik çok şükür
Ays0 Imom latte kullanıyorum bana baya faydası oldu. Tavsiye üzerine solgar b12 de aldım ama çok fark göremedim ben o yüzden imom latte ile devam ediyorum