askbocusum_1 Kızlar yenidoğan bebekleri yan mı yatırmak daha sağlıklı yoksa sırt üstü yatırmak mı?çevremdeki herkes yan yatır derken instagram daki doktor sırt üstü daha sağlıklı diyo
SumeyraErva askbocusum_1 her tarafa bence hem yan hem sirt ustu hem takip edip yuz ustu tek tarafli olmamali bence ben ilk kizimda oyle yatirdim hep bi sagina yattiysa bi sonraki uykuda soluna gece cogunlukla sirt ustu gunduz banyodan sonra da yuz ustu yatmayi cok severdi benim kizim
DefneRana3881 askbocusum_1 sırt üstü yatırıp kafasını yan çevirmelisn tavsiye edilen yatış pozisyonu budur
[silindi] askbocusum_1 Aslında her pozisyon da yatırmak lazım kan akışı zaten az hareketli oldukları için yavaşlayabiliyor. Ayrıca sırt üstü yatarken kusma durumlarında boğulma riski var. Ben sırt üstü yatırsamda o hep başını ya çevirip yüzünün yarısını yastığa koyuyor o yüzden arada sırtını destekleyip yan da yatırıyorum. Yarım saatten fazla uyursa uykudayken hafif çeviriyorum diğer yanlarına daha rahat ediyor.
Esraarass askbocusum_1 sırt üstü yatırıp başını yana çevirmeniz lazım en sağlıklısı bu. Sizin gözetiminizde ikon yan ve yüz üstü yatırabilirsiniz. Ama yanında siz yoksanız sırt üstü başı yan bi şekilde yatırmalısınız. Yan yatırırsanız Bebekler çabalayıp yüz üstü dönebiliyor eğer siz yoksanız yanında riski olabilir bu
askbocusum_1 SumeyraErva maşallah bütün pozisyonları denemişsin 👍🏻Ama işte boğulma tehlikesine karşı hangisi daha iyi çözemedim.ilk başlarda yan yatırdım şimdi sırt üstü yatıyor daha çok minik 18 günlük yüzüstü korkuyorum yatırmaya
SumeyraErva askbocusum_1 benim annem vardi yanimda sagolsun tek olsam bende korkardim ama o cok sakindir bu konularda bebek nasil rahat ediyosa oyle yap hep sirt ustu yatirma kafasinin seklide guzel olur sagina soluna felanda yatir arada yuz ustu yatirdiginda kafasini yan cevir gerci o cevirirzaten de ama mutlaka iki dakkada bir bak yuz ustu olunca korkma bana da cok garip geliyodu alistim sonra 5 yasinda kizim hala oyle kirk tarafa doner yatarken
Balkizannesi askbocusum_1 ben kızımı 1 buçuk aylık olana kadar yan yatırdım hafif arkaya meyilli ve sırtına destek koydum yastıkla yani ne yüz üstü ne de sırt üstü yatabiliyordu benim de en korktuğum gece uykusunda Allah korusun bogulursa 😱 çok şükür sağ salim atlattık bi sağına bi soluna yatırdım şuan 4 aylık hep sırtüstü yatıyor
askbocusum_1 SumeyraErva çok iyiymiş valla benimde ilk 10 gün annem vardı ama sonra işte tek kaldım tek kalınca bide ilk çocuk olunca insan korkuyor baya
Sum2632 Canım yan yatır ben bebeğimi bigün yan yatırdım o düz yatmış gece nasıl olduysa sesine bi kalktım kusmuş genzine kaçmış boğuluyo 2 dakika falan kendine gelemedi yavrum. Ama o 2 dakika ömrümden 20 yıl götürdü.
askbocusum_1 Sum2632 ayyyy deme ya çok korktum şimdi ama canım benim oğlum aşırı hareketli eli kolu durmuyo kendi hareketlerinden korkuyo bu yüzden 2 gündür kundak yapıyorum.kundaktayken de yan yatırmak zor oluyor ya
askbocusum_1 [silindi] of ya çok zor uyuyamıyorum sırf bu yüzden.nasıl yatıyor acaba diye sürekli uyanıyorum
Socialmom askbocusum_1 tabi ki de sırt üstü ama kafasını iki saatte bir sağ orta sol yaparak büyüttüm çok tatlış bir kafa şekli oldu kıssada ağzının kenarından aktı
askbocusum_1 Socialmom evet sağ sol yapmak lazımmış inşallah bende becerebilirim yana yatırmayı Benim oğlan inatçı inadıma düz yapıyor sonra
Gozz askbocusum_1 Sırt üstü daha sağlıklı fiziksel olarak ama boğulma riskine karşı ben de hep yan yatırdım
Sum2632 askbocusum_1 canım gece yan yatır. Gündüzleri gözetim altında sırt üstü ve yüz üstü yatır canım. Allah korusun bebeklerin çoğu genelde gece ölüyormuş boğulmada. Rabbim kimseye göstermesin Allah korusun
Kuzumveben askbocusum_1 benim bebeğim çok kustugu için biz sağ sol sırayla yan yatirmistik ilk zamanlar simdi cani nasil isterse oyle yatiyor 8 aylik
Socialmom askbocusum_1 annesi nasıl alışır ise öyle gider ben iki saatte bir çevirdim kızım şuan altı aylık dikkat ediyorum iki saatte bir kafasını değiştiriyor üstüne git şakın yalnız bırakma bi de ben bebeğimle beraber yatmıştım en ufak hareketinde dönüp bakıyordum tabi aramıza battaniye gererek kussa bile yan yattığı için hiç birley olmaz kendini ferah tut
Kuzumveben askbocusum_1 normal canim anliyorum seni benim bebegim gece gunduz kusuyordu sen dusun gece uykularimi cok sukur gectide 🙏🏻