Merhaba anneler kızımın hiçbişeyi yoktu düşmedi vurulmadı birden bacağımın ağrıyo diye ağlamaya başladı uyudu uyandı. Şimdi yine ağrıyo diye gösterip üstüne basmak istemiyo doktora gidicez ama bugün karantina son günümüz yarını bekliyorum başınıza geldi mi hiç neden olabilir