Aryam1 bana hastanede anlatılan uyanınca önce altını değilştirmek gerek ,eğer karnunu doyuurup alt değiştirmeye çalışırsak yanlış olur çünkü kusarsa şayet ciğerine kacabilir süt tehlikeli olur dendi ,ben de ağlasada önce altını değiştiriyorum sonra emziriyorum 👍