Defne-Bade Devletin verdiği katkıyı 56 yaşında ve enaz 10 yıl Ödemiş olmak koşuluyla alıyorsunuz ilk 3 yıldan önce çıkarsanız katkı payı yok artı kesinti bile var 5 yıl sonra %25 in %35 ini alabiliyorsunuz çok mantıklı değil bence