Ayazinannesi3001 Diyet yapıyorum 3,4 gündür. Regl döneminde çok acikiyorum. Galeta yiyorum durmadan. Ne yapayım sizce bol su içiyorum falan ama ne yapsam yapayım biseyler yemek istiyorum sağlıksız. 🙄ne yapmalıyım❤️
Deletedmom_73 Ayazinannesi3001 Regl döneminde tartilmak doğru değil ve doğru sonuç göstermez çünkü vücutta ödem oluyor diyete gelirsek yoğurt yiyin meyve yiyin sütlü kahve için galeta yiyin bol bol su için şu açlığı yatistiriyor.