marbling10 Arkadaşlar merhaba, 2 ayı doldurduk. Bu aydan başlayıp bebeğinize ne tür aktiviteler yaptırdınız hangi oyuncakları aldınız. Fotoğraf veya link şeklinde atarsanız sevinirim.
BurcuG03 marbling10 ben oyun halısı almıştım çok sevmişti birde ayna karşısında tummy time yapıyorduk çok seviyor kendini izlemeyi
HKyhn marbling10 müzikli oyun halısı alabilirsiniz. Benim oğlum çok sever uzun süre dururdu☺️ Tiny Love marka. Diğer marka oyun halılarından baya büyük. Ayak tekmeleme oyuncağı var. Vurdukça ses çıkıyor. Ve ayrıca Mozart müzikleri de çalıyor. Nette baktım artık satışı yok. Ben dolaptan almıştım
honeysmom marbling10 biz 3 ay itibari basladik etkinliklere 2 aylikken sadece muzik dinliyorduk ama daha cok uyumayi tercih etti. Simdide tummy time yapiyoruz, zeka kartlari, cingiraklari tutmasina yardim ediyorum hikaye okuyoruz.
DefneRana3881 marbling10 kızım 2 ay 27 günlük oyun halısına koyuyorum dönencesini çok seviyor köpekçiğimz var onun şarkılarını dinliyor çıngırak sallıyorum ona bakıyor şu bi iki gündürde dişlik sürüyorum ağzına oda çok hoşuna gidiyor. Bez değişirken ayaklarını gösteriyorum hayretle ve mutlulukla bakıyor ayağına çok komik 😂 birde yatakta dönderiyorum sağdan soldan
Sblatc marbling10 bende şu an müzikli dönence ve bi tane puset için peluş köpek oyuncak var. İkisini de seviyo. Müzikli dönenceyi açınca izliyo baya. Bu aralar şu oyuncak lı müzikli oyun halısından almayı düşünüyorum