Selam anneler
bebeğmin dün yanakları biraz soğuktu bugun alnından biraz soğukça terlemiş sadece ensesine kadar sırtı ve göğsü normal sıcaklıkta bir de hafif ishal olmuş sanırım soğuk aldı veya yenidoğan olduğu için biraz sıvı geliyor kakası hala bana çübkü yapmaktan zorlandı baya ıkındı fakat sıvı çıktı anlamış değilim , netten de baktım bazen efor sarfettiğinde emdiğşnde vs olabilliyormuş bu soğuk terleme şuan hali keyfi yerinde vs doktorluk görmüyorum sizde acele bi durum mu bi kaç gğn gözlemeyi düşünüyorum yaşayan annelerim var mıdır ? Extra emzirmekten başka ne yapmalıyım