Merhaba hanımlar✨ kızımı kreşe vermeyi düşünüyorum. 3 ay sonra 3 yaşına girecek ögrenmek istediğim kreşte tam olarak ne yapılıyor? O yaşlardaki çocuklara eğitim ve oyun olarak neler yapıyolarlar acaba ? Fiyatlar aşagı yukarı nedir ? Ve mesela kaç saat aralıklarla oluyor ? Lütfen bilgilendirir misiniz