Kızım 1 yaşında uykuları doğduğu ilk günden beri kötü. Sanırım uykuyu sevmeyen bir bebek. Gündüzleri 30-40dk iki uyku yapar. Bazen uyutmaya çalıştığım süre kadar uyumuyor bile. Geceleri max. 2 saatte bir uyanır genelde 1-1.5 saatte bir. Bahaneler hiç bitmiyor yok atak haftasıydı yok dişti yok hastalıktı yok gazıydı vs derken 1 yıl geçti. Gündüzleri sürekli bir eli yakamda, geceleri saat başı kalkar gündüz kısacak uyur. Gün içerisinde iç motivasyonumu bulacak fırsat bulamıyorum. 2 derin nefes alıp devam etmeye çalışıyorum ama bu bana yetmiyor. 1 saat de olsa kitabımı okuyayım kendimle baş başa kalayım istiyorum. Çoğu zaman kahvemin sonunu göremeden kızım uyanmış oluyor. Ekran bizim evde kızım uyanıkken açılmıyor, en az 1 yıl daha da açmayacağız. Gün içerisinde kendime nefes almalık zamanı nasıl yaratabilirim, sizler nasıl yapıyorsunuz.