Edward 6 haftalık hamileyim 2 hafta önce kontrole gittim 4 haftalıkmış, şaşırdım 1-2 gün beklemiyordum :) kabullenmemek söz konusu olamaz, içimde bir evlat taşıyorum, iyi seyler düşün, ben çok zor günler atlattım kolik bir bebegim vardı, 6 ay ne çektiğimi bilirim. Kaynanadan 0 destek, annem Türkiyede. Ama başardım 1 yasına yaklaştı şükür; buda doğar büyür, başarırsın başarırız...