Anakralice48 Sleepwalker yanlış anlamadım kız üstümde aşırı yük var inan ne yanlış anliyim sağol iyiliğine yazmışsın kırmak istemedim seni kötülüğüne demedim☺️
Anakralice48 Sleepwalker bıraktım yazdım bir sürü şuan acayip zorlanıyorum bağımlı olmadığımı sanmışim herhalde
Toprak-hira59 Anakralice48 ben cokk denedim ama hamileyken bile vicdan azabi cekerek illa gunde 3.4 tane iciyordum 😪
mavikulluk Anakralice48 bende öksürük yapmadıda balgam net yapıyo sen yol yakından dönmeye bak ben bırakalı 1 yıl oluyo önceden nefes alamıyomuşum resmen diyorum