Yagmuruzgar Merhaba anneler bebegim 3 gün kaka yapmayınca doktor fitil verdi fitili koyar koymaz bebegim dolu dolu kaka yaptı buğün sabah bidaha fitil yaptım sorum şu şuan yine huzursuz ve ıkınıyo birdaha fitil yapsam zararı olur mu
Selenay Yagmuruzgar canım fitildense günde 1 cay kasıgı zeytinyağı versen daha iyi olabilir yani ben fitildense öyle yapmayı tercih etmiştim doktorumda öyle demişti zaten bi zararı olmuyo yapıyo hemen kaka
Selma42 Sadece anne sutu alıyorsa 10 Güne kadar normal diye biliyorum. Mamayı bilmiyorum ama fitile alıştırmayın. Sindirimi sistemi gelişiyor.
sule42 Yagmuruzgar bizimkide ilk baslarda yapamiyordu kac kere acile gittik aglamasindan atesi bile cikmisti eczacimiz siringaya azicik pekmez cekip lavman gibi popodan verin dedi iki dk bile gecmeden cikiyordu pekmezde cikiyordu hic bi zarari yok oyle atlattik tavsiye ederim