Alimomss Bir miktar altınım var. Bunları satıp bankaya faize yatırmayı düşünüyorum. 100 bin civarı paraya aylık 1600 tl faiz veriyor. Aylık faizleri de harcamayıp onlarıda yatırım olarak yaparsam 1 yılda 19 bin civarı para gelmiş oluyor. Eşim sürekli günah haram diyor ama 2 evladım var ve kendımıze ait daha 1 tane bıle evımız yok kirada oturuyoruz. Bişeyler yapmaz isek bu devirde ev almak imkansız malesef. Bu durum bana çok mantıklı geliyor ama bir yandan da tedirginim bamkalara da pek fazla guvenım yok açıkçası sizce en iyi batmayacak banka hangısı ? Siz birikmişinizi nasıl değerlendiriyorsunuz ?
Ece Alimomss bence altını şimdi bozmayın ileride söylediğiniz mantıklı bankalar konusunda fikrim yok yanlış yönlendirmek istemem, üstte kalsın 🌸
Pingca Alimomss faiz mantıklı ama bence altın olarak kalsım. Ben bir bankacıyım. Bence altın en güzel yatırım.
Alimomss BuzluKahve yani yıl olarak vurunca 19 bin TL çok mantıklı geliyor. Altın bir sene içinde bukadar artış göstermiyor ne yazık ki.
BuzluKahve Alimomss Şu an 19 bin liranın değeriyle bir sene sonraki 19 bin liranın değeri aynı olmayacak. Altını takip edip yükselince al sat yapabilirsiniz.
Babybloom Alimomss altının gramı şubat 2021de 400lita civarındaydı, şu an 845. Sence yüzde 19 getiriden çok mu az mı?
mervealco Alimomss yatırın bankaya parayı unutun. İlerde çocuklarınız için lazım olduğunda kullanırsınız bence. Çünkü başka türlü para birikmiyor, para gözünüzün önünde olunca aman kart çekmiyim paradan harcıyım diyosunuz haliyle. Herşeye haram diyolarda bugün aldığımız peyniri yarın aynı fiyata alamıyorsak bizim de birşeyler yapmamız gerek. Çok iyi düşünmüşsünüz bence atın bankaya vakıf ing Akbank olabilir
Mamasboy Alimomss biz de birikimlerimizi vadeli hesaba yatırdık aylık faiz geliyor. Faiz günah diyorlar ama bu zamanda da birikim yapmak kolay değil mecbur öyle yapıyoruz
sadeturkvatandasi Alimomss sakın altınınızı bozup nakit paraya çevirmeyin paranız pul olur. Bankalar hayrına vermiyor o parayı enflasyonu hesaplayıp öngörüp ona göre veriyorlar yani en fazla paranızın değerini korumuş olursunuz. Altın hesabı açıp o şekilde fazie koyabilirsiniz aylık belli bi gram altın eklerler üstüne. Bankalara güvenmeyecek bir şey yok bankalar batmaz kolay kolay hesabınız olan herhangi bir bankaya yatırabilirsiniz.
2cocukannesi__ Alimomss tövbe estağfurullah ya devir olmuş para adım başı günaha girmek istemiyorum bizde faize koyduk ordan gelen parayla kredi borcunu ödüyoruz yeme içme yapmıyoruz
2cocukannesi__ Alimomss fibabanka efsane ilgililier 3 yıldır ora ile çalışıyoruz 3 ayda bir yenileme yapıyoruz
38-ruyam Alimomss yatırım istiyorsanız arac alıp satın yada alıp kiralamaya verin daha güzel kazanç kapısı getirisi daha fazla haram da değil 19 bini fazlasıyla cikarabilirsiniz
halamidagakaldirmislar Valla onu bilmiyorum ama şu anda devlet altının bozulmasını istediği için şu zamanda özel banka yerine devlet destekli bankaya yatırım yapmak daha mantıklı gibi, altınınızı bozun veya bozmayın ama devlet destekli banka olursa daha iyi bence.