Alitunam doktorlar anne sütü 1 haftaya kadar yapmazsa normal diyor , birde kakası yumuşak yani sert degil , huysuz da degil kabız degil bence , ya aslında 2 hafta önce gün içinde iki defa reflü bebekler için olan mamadan verdim ondan beri böyle değişti acaba o mu etki etti