Kızım 2 buçuk aylık en başından beri emzirip beşiğinde sallayarak falan uyutuyorum ama artık sık sık emmediği için uyuturken zorlanıyorum emziğini veriyodum yanda normalde ama bazen öyle de uyumuyo kucağımda uyutuyorum bazen bu aralar bi de ayakta sallamaya başladım. Artık ayakta ya da kucağa alışır diye korkuyorum. Tekrar beşiğine nasıl alıştırıcam. Hep aynı şekilde uyutmak istiyorum. En kolay nasıl uyuturum