2 yaş bir aylık kızım var lego, puzze, ve resim karalama , şekiller gibi etkinlikler yapıyoruz bunun dışında bazen çizgi film izliyor oyuncaklarla oynuyoruz bunların dışında başka ne yapabiliriz yenilikçi olmak istiyorum hep aynı şeylerle oynamak onuda sıkıyor siz ne gibi. Etkinlikler yapıyorsunuz fikir verir misiniz 2li kelimelere geçtik renkler ve tüm hayvanları biliyor seslerini taklit ediyor 6 ya kadar sayıyor aile üyelerini isimlerini tekrar eder öyle işte.