Kızlar bişey sorucam bebeğim 14 aylık bazı geceler çok gazı oluyor uyanıyor şimdi bu aylarda ne gazı diceksiniz belki ama başından beri çok gazlı bir bebekti kızım gazını rahat çıkaramıyor aslında kabız da bazı zamanlar kendi yaparken bazı zamanlar kendi yapamıyor internet üzerinde bağırsak dugumlenmesi vs vs okudum endişe duydum sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz açıkçası morelim bozuldu biraz 😔