Aselduru88 benim kızım da 16.5 aylık her gün parktayız. Her gün mutlaka götürüyorum kar yağdığında da götürdüm soğuk havalarda da ona göre giydirip götürdüm hep ki ankarada yaşıyoruz baya soğuk oluyo hava. Doktorumuz her gün dışarı çıkmalı diyor. Bağışıklığı mı düşük acaba kızınızın? Viral enfeksiyonlar bulaş yoluyla yayılıyo. Diğer çocuklara pek yaklaştırmayın, havaya göre giydirin, dönünce de ellerini iyice yıkayın sorun olmaz bence