Anneler merhaba kızım 45 günlük doğduğunda 8 gün enfeksiyon sebebi ile yoğun bakımda kaldı ilk topuk kanı alındığında bu hastalık değeri 108 çıkmış bizi telefon ile arayıp tekrar topuk kanı alınması gerek dedikler tekrar aldılar ama ilk topuk kanında bazen böyle olabilir korkmayın yanılma payı çok yüksek dediler eğer 15 gün içerisinde aranmazsanız sorun yoktur dediler 2.ci topuk kanını 25 ocakta vermiştik bugün sabah 10 da malesef aradılar ve ter testi için sevk kağıdı verdiler Zeynep Kamil Kadın ve Çocuk Hastalıkları Hastanesine götüreceğim test için fakat doktor olarak kime randevu aliyim bilemedim sizlerden hem bu hastaneden doktor tavsiyesi istiyorum hemde bu hastalıkla ilgili bilgisi olan yada başına böyle bi durum gelen var mı ? Yavrumun yüzüne bakamıyorum içim yanıyor internette hastalık ile ilgili çok acımasız şeyler yazıyor perişan oldum çok çaresiz hissediyorum bu testide yüksek çıkarsa ne yapacağım bilmiyorum🥺 Genetik kalıtsal akciğer,solunum yolu ve sindirim sistemini etkileyen bir hastalıkmış tedavisi yokmuş dediler bu sözler kulaklarımda dönüp duruyor okuduklarım zaten beni mahvetti kafayı yemek üzereyim