Kızlar doğdu doğalı bi sıkıntımız var özellikle emerken çok sık yaşıyoruz hemen nefesi kesiliyor sonra öksürmeye başlayıp ağlıyor muhtemelen süt kaçınca Boğaz’ı da ağrıyor biraz konum verince kendine geliyor burnunu da kontrol ederek emziriyorum gayet soğukkanlıyım zaten sağlıklıyım ama bu ya uzun süreli olur yada gece uyurken olurda farkedemezsem diye korkuyorum 😔Ne yapmam lazım sizlerde yaşıyormusunuz yoksa doktor a götürmem gerekirmi?