Leylazra Gamzetsn Çoğu kişi yanlış biliyor.7.ay itibari ile eğer ki bebeğinizin gelişimi güzel ise doktor onaylı bırakabiliyorsunuz.Çünkü bu ayda ki bir bebeğin gece beslenmesine ihtiyacı yoktur.