Mariposa şöyle ki 2. Ayda kızımın alerjik olduğunu öğrenmem ile birlikte süt ürünleri ve yumurta diyetine girdim sıkıntı devam etti üstüne dana eti diyetinede girdim. 5. Ayda önce eti açtım sonra yumurta sonrasında süte geçtim ama bu arada kızım 6 aylık oldu ve ek gıdaya başladı. 3 gün kuralı ile ilerledik kabak, havuç , tatlı patates işte sonra meyve tadımları yapıldı falan derken sonra sebzeleri birbirine karıştırdım 7. Ayda yumurta denedik kızımda sorun olmadı. Ben diyeti tam anlamı ile açtım . yoğurt ile 8. Ayda tanıştı çok şükür tepki vermedi . Diyet açma süreci çok yavaş ilerledi ama çok şükür biz atlattık gibi abartmadan yavaş yavaş açıyorum dün ilk defa tereyağı falan kullandım omlet yaptım bugün lor yapıcam birazdan. Çok zor bir süreç ama geçici olduğunu bilin ve ek gıda uğurlu gelcek 🌸