Cumartesi gecesi başlayan ateş ve vücut ağrısı oldu. Pazartesiye kadar sürdü. Göğüs yanması ve öksürükle birlikte burun tıkanıklığı oldu. 2 kez test verdim negatif, tomografi çektirdim belki testte görünmemiştir diye, o da temiz şükür. Ama eşim dün akşam benim şikayetlerimin aynısıyla işten geldi. ateş, vucut ağrısı oldu onda da. Gitti test verdi pozitif. Benim de öksürüğüm ve burun tıkanıklığım devam ediyor. Bence yüzde Yüz covid ama neden testlerde çıkmıyor anlamadım. Çocuğu okula göndermedim zaten sağlık bakanlığından aradılar 7 gün izolasyon süreci var. Eşime ne uyguluyorsam kendime de uyguluyorum. Ama merak ediyorum neden negatif çıktı 2 kere. Başına böyle bişey gelen var mı? Çalışıyor olsam negatif olduğum için işe gideceğim belki de başkasının günahına giricem🙄