Pera121020 benim kızım da 15 aylik ıh aşağı ıh yukarı. Kahvaltı hazırlarken bile bacağıma yapışıp ısırıyor beni al diye. Çünkü ilgiye ihtiyacı var. Anne beni al, anne beni gör, anne beni sev, anne benimle oyna, anne benimle ilgilen diyor aslinda. Anne seni özledim yanimda otur dese de kızabilecek misiniz? Lütfen empati yapalım sevgiyle yaklaşalım 🌼 yorgunlugumuzun sebebi olarak evlatlarımızı görmeyelim çünkü bu hayati onlar seçmedi biz sunduk