Arkadaşlar merhaba🌺
Suan oğlum 18 aylık haziran ayında kreşe vermeyi düşünüyorum calısıyorum eşimle dönüşümlü bakıyoruz ama haliyle evde cok sıkılıyor oyunlar, kitaplar Bi yere kadar tatmin ediyor. Sorum su eşimin kuzeni var hem cok sevdiğimiz hem de güvenilir bir abla acaba ona mı baktırsam yoksa kreşe mi versem? Haziranda 22 aylık olacak cok mu küçük kreş için endişeliyim bu konuda bana yardımcı olur musunuz?