Kizlar hani bebeginizin normal ağlama. Bide cani yandiginda ağlaması farklı olurya.
Benim bebeğim arada canı yaniyormus gibi ağlıyor. Az önce uyuyodu birden canı yanar gibi ağladı nefesi gitti.
Bu durumu yaşayanlar var mı ?
Bide uykuda çok korkuyor.
Uyku dışında yanına hafif yaklaşınca yine korkuyor.
Lütfen beni aydınlatın her bebek mi boyledir. Yoksa bebeğimi korkutuyolar mi 😢