Kızım 6 ay 12 günlük ayaklarını çok güzel kullanıyor pusetle kendini biyerden biyere sürüklüyor vs ama ayak üstü tuttuğumda durmuyor asla durmak istemiyor hemen kıçının üstüne oturuyoz arkadaşlarımın çocuklarına baktığımda daha küçükler durabiliyor sizce normal mi