Mrb anneler. Eşim şehirdışında çalışıyor. Covid testi pozitifti. Karantinayı evde geçirdi. Bundan bir hafta önce karantinası bitti. Karantina biter bitmez şehirdışına çıktı çalışmak için . Şimdi de oğlum pozitif. Bize eşimden bulaşmıştı. Bugün tekrar eve gelecek ama covid oğlumdan tekrar eşime bulaşır mı? Bilgisi olan yazabilir mi?