Ne kadar sürdü? Bebeğim 8 haftalık. Memeyi almak istemiyor başını farklı tarafa çeviriyor alınca tutuyor ama bu seferde boğulacak gibi emiyor . Bogazjna alıyor. Her seferinde panik oluyorum. Emzirmekten korkar oldum . 4 gündür böyle. Geçici bir süreç olduğuna inanmak istiyorum. Erdikten sonra uzun süre gazi çıkmıyor. Emdiği burnundan geliyor yavrumun. Gündüzleri 10 dakika da bir uyanıyor kucak istiyor yere koyasiya ağlıyor. Önerileriniz var mı bu dönemde normal mi ?