Altaycenk Merhaba guzel anneler , Cumartesi sunnetimiz var çok korkuyorum bebgimin canı acıycak diye , sunnet ederken beraber girdiniz mi alıyorlar mi .? Ve sonrası zursuzluk kaç gun suruyor ? Bu ara oglum 8 aylık
Fenty Altaycenk Ben devlette yaptırdım sünnetini yanına almadılar zaten 30 dk kadar işlem sürüyor özelde yaparsanız belki yanına alma durumu olabilir tam bilmiyorum. Sedasyon ile oldu yarı baygın şekilde diyeyim uyanınca zaten hemen çişini yaptı ağladı bir kaç çiş yine böyle ağlayınca sonra bitti çok şükür ertesi gün aynı devam, 1 haftada da toparladı çok şükür korkulacak kadar değil.
Gul-42 Altaycenk valla ilk gun benımkı cıldırdı dıyebılırım calpol ver 4 saat arayla verdım aşırı agladı burda hemen gcıo yazdılar yorumlarda hıc kolay olmadı valla 😔annem esım bn baktık bardak. Mutlaka tak koyma dıyenlere bakma kaka deydırme uc gun gecınce kesınlıkle suya oturt ılık suya bız evde yaptırdık ıgne vurulurkn agladı sunnet esnasında aglamdı 4 aylıgız lokal olduk
biradamavisi Altaycenk yanındaydık eşim ve ben. Anesteziden kesilmeyi hissetmiyor ama iğneyi vururken ağladı. Huzursuzluğu da 1 gün sürdü. 2.gün azaldı.
kartanemmm Altaycenk biz ozel poliklinikte yaptirdik canim ben girmistim. Gitmeden once pipiyi kremle uyusturmamizi istediler düşün vurulan igneyi hissetmedi. Gayet keyfi yerinde oyun ounarken islemini yaptilar. Eve gelincede hic aglamadı mışıl mışıl uyudu fitil verdik sadece 1 kere. Karton bardak kullandım her bez degisiminde ve yanindaydim hep bizimki surunerek emekliyodu 1 hafta dikkat ettim daha sonra biseyi kalmadi dikisler kendiliginden gitti
Altaycenk Gul-42 sagol canım 🙏🏼 Kaç gunde topladı ? Benim oglum şuanda bile çok ağlar , çok kaprizli bir bebek sunnetten sonrasını düşünemiyorum
Gul-42 Altaycenk vlla altına bn hasta bezı serdım bez baglamadım hasta bezıyle gezdırdım hep ayakta salladık bır hftada gectı ama anam agladı calpol uyutuodu ıyı oldu sadece anlık bardak ve sonrakı gunler bez yada çiş olunca aglıodu ılk gun ıcın ful uykunu al yanı