Sesaa1 Arada uykuda emerdi gece emerdi ama 3 gün önce grip oldu şuan şükür iyi burnu tıkalıda değil ama emmiyor artık kızıyor ağlıyor hemen 8 aylık fikri olan var mı ne yapıcam