6 aylık bebegim doktora götürdüm bogazları şişmiş dedi hafif doktor aferin ve ateş düşürücü verdi kullanıyorum ama aferini bi kaç gündür açıkcası bi faydasını görmedim henüz çok minik oldugu için antibiyotik yazmadı. Sanki böyle bogazında bi şey varmış gibi yapıyo ve dün ve bugün sıklaşmaya başladı bu durum ara arada öksürüyo tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var neler yapabilirim tekrar bi doktora götürücem ama randevu bulamadım şuanlık.